Ons privacyregelement vindt u hier

Als u niet tevreden bent over de behandeling en u heeft een klacht waar u samen met uw behandelend logopedist niet uitkomt, dan kunt u als cliënt een klacht indienen. Dit kan online of telefonisch.

Informatie over het indienen van een klacht vindt u hier.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met het Klachtenloket Paramedici via: 030-3100929 op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur.

Maar uiteraard horen we het ook graag als u tevreden bent!
Wij vinden het belangrijk om op een prettige manier goede, kwalitatieve zorg te leveren. Na afloop van de behandeling (en bij langdurige behandeling tussentijds) ontvangt u de PREM-vragenlijst. De zorgverzekeraar stelt deze lijst verplicht om de klantervaringen te meten.
U kunt ons helpen om onze zorg te blijven verbeteren.
Tevens kunt u ons hier (ook) waarderen. Wij staan open voor uw suggesties en opmerkingen.